Predstavljamo jedno od rješenja vizualnog identiteta Bola, kao i apliciranja na upotrebnim premetima predloenih na tematskoj, otvorenoj sjednici Skupštine TZO Bol. Ovo rješenje je jako dobro primljeno od strane prisutnih na prezentaciji…
Predstavljamo jedno od rješenja vizualnog identiteta Bola, kao i apliciranja na upotrebnim premetima predloenih na tematskoj, otvorenoj sjednici Skupštine TZO Bol. Ovo rješenje je jako dobro primljeno od strane prisutnih na prezentaciji, a evo što o njemu kau autori, dvojac CARLI+SOSA (Igor Carli i Goran Šoša):
– Distanciranjem od "o?ekivanog" na?ina vizualiziranja Zlatnog rata kao simbola Bola kroz znak ili logotip, stvoren je suvremeni verbalni i vizualni identitet, ?ime je u sami slogan implementiran naziv destinacije i regije te najbolje prezentira ono što Bol i jest s plaom Zlatni rat, jedan od simbola Jadrana. Ovaj identitet tako?er funkcionira na ve?ini stranih jezika, što je u turizmu od velike vanosti, a tematski slogani unutar istog vizualnog jezika stvaraju modularan verbalni i vizualni sustav te na taj na?in komuniciraju jasne ?injenice usko vezane za destinaciju kao i pripadaju?e manifestacije. Nijansom plave boje, a koja nastaje spajanjem mora i bijelog ala prisutnog na Zlatnom ratu, definirana je osnovna boja ovog identiteta.
Kako je kreiranje vizalnog identiteta jedan od temeljnih postupaka u procesu brendiranja destinacije Bol, o ovome ?emo izvještavati promptno i detaljno. Donosimo nekoliko slika koje prezentiraju ovo rješenje.