OTOK BRAČ UVODI WELCOME LOYALTY CARD ZA SVOJE GOSTE

Otok Brač u sklopu projekta IQM Destination uvodi digitalnu karticu IQM Pass koji je poklon dobrodošlice gostu u destinaciju.

IQM Pass jedan je od alata projekta IQM Destination u cilju jačanja konkurentnosti destinacije, umrežavanja dionika u turizmu, promocije atraktivnosti i jačanja ideje što sve gost u destinaciji može posjetiti i doživjeti. Ulazak u IQM Pass BRAČ ponuđen je svim turističkim subjektima otoka Brača, koji potpišu sporazum o suradnji i pošalju fotografije za promociju. Glavne prednosti IQM PASS-a: individualiziran pristup svakom gostu – kreiranje itinerera prema ciljnoj skupini gostiju.; promocija cjelogodišnjih ideja boravka na Braču; sinergija svih dionika i davanje popusta kao ušteda gostu ; vremenska dimenzija – destinacija se promovira sadržajima s ciljem produljenja boravka gosta čiji boravak čine nezaboravnim.

Na platformi IQM Pass prezentirana je ponuda uključenih dionika IQM Destination, a osim toga IQM Destination tim ima mogućnost osmišljavati tematske destinacijske itinerere kao ideje što raditi u destinaciji (uključujući smještaj, ponude turističkih agencija, ponude atrakcija, sportske ponude, kulturne ponude, izleti, ponude lokalnih proizvođača, vinarija i sl.), kao i mjesta koja su gratis ali povećavaju ukupni doživljaj gosta. Ovim marketinškim alatom TZ Grada Supetra i TZ Općine Bol, kao i svaki uključeni turistički djelatnik potencijalnim gostima prenose ideju raznolikosti otočke ponude i zanimljivih mjesta na Braču prije rezervacije,  kako bi gost mogao planirati dužinu boravka u destinaciji. Dodatna mogućnost svakog pojedinog člana IQM-a da kreira individualizirani trip planner svome gostu i tako izradi svoju Loyalty karticu kojom dočekuje gosta, odnosno ako je moguće u komunikaciji s gostom prije dolaska mu istu dostavlja mailom.

Svaki gost ima mogućnost upisivanjem svog termina dolaska i broja osoba napraviti svoj IQM Pass, koji je digitalni i stiže mu na mail adresu. Dolaskom gosta na Brač uživa u poklonima dobrodošlice i popustima koji su naznačeni na IQM Pass-u https://iqmpass.com/hr/visit-brac .

IQM Pass-a je osmišljen i realiziran prošle godine u vrijeme lockdown-a, u trenutku kada su mnogobrojni dionici davali velike popuste da bi privukli goste u svoje objekte. Cilj je da se cijene minimalno korigiraju sukladno tržišnoj situaciji, ali da zajedničkim destinacijskim naporima svatko prema svojim prodajnim kanalima  privuče gosta, a da se minimalnim davanjem popusta gostu omogući veći financijsku isplativost posjetom što većeg broja dionika u destinaciji i uživanjem u raznim destinacijskim sadržajima; npr. jedan boravak na Braču sedam dana može gostu s malim poklonima dobrodošlice i popustima većeg broj dionika uštedjeti puno viši iznos nego da jedan dionik daje veći popust da bi u samo svoj objekt privukao gosta.

Otočnom karticom dobrodošlice IQM PASS BRAČ cilj je da gosti osjete da smo brinuli o njihovim potrebama i osmislili poklon dobrodošlice, a destinacija u cijelosti ima prednosti jer je pružila novi alat svojim destinacijskim partnerima u turizmu, povećala snagu promocije destinacije, te osmišljavanjem itinerera jača svoje turističke proizvode, s naglaskom na ponudu cjelogodišnjeg turizma.