Izgradnja digitalne destinacije – GoogleMaps usluge za TZ Bol

GoogleMaps lokacije, GoogleMaps navigacija, GoogleStreetView i ‘GoogleSeaView’ za TZ Bol. Unapređenje GoogleMaps destinacije i virtualne šetnje Bolom na Braču

Turistička zajednica Bol kontinuiranim ulaganjima u online infrastrukturu pridonosi promociji destinacije i funkcionalnosti na terenu čiju dobrobit će osjetiti budući gosti kao i njihovi domaćini. Nekoliko proteklih mjeseci odrađena su uređenja važnih turističkih lokacija na GoogleMaps i nova snimanja GoogleStreetView-a na području cijele općine.

Snimanja sa Google 360° tehnologija za prezentaciju gostima preko dobro poznatog Google Street View-a.

Projekt Izgradnje Digitalne destinacije Bol realiziran je u suradnji s Google Trusted partnerom Smokvina Travel iz Splita, s kojim TZ Bol svakako planira nastaviti suradnju na daljnjem razvoju dodatnih korisnih mogućnosti koje pruža Google.

TZ Bol je u ovoj fazi unapređenja destinacije na Google-u i GoogleMaps prvo postavio i uredio preko 25 ključnih lokacija kao što su Airport Brač, Vidova Gora, Pustinja Blaca i Zmajeva špilja od lokaliteta… Osim toga uredile su se informacije važnih gradskih institucija kako bi iste bile dostupnije građanima te su na Google kartu stavljeni i glavni Bolski turistički proizvodi kao što su WTA turnir, Međunarodni Brački ljetni karneval i Bolsko kulturno lito kroz koje se može izravnije promovirati Bol kao destinacija.

Sve plaže, muzeji i crkve sada su dostupne na GoogleMaps-u.

Sve važno o Bolu sad se može saznati u 1 klik i na drugi otići tamo.

Samo u 4 mjesecu 2019 godine Google lokacije TZ Bol-a imale su

· 1.037.537 pregleda na Google pretraživanju ili Kartama

· 11.231 su puta korisnici kliknuli na lokacije da bi nazvali, dohvatili upute ili posjetili web-lokacije.

Google-ova karta pomaže građanima i turistima da pronađu kvalitetnu informaciju i krenu na pravi put.

Smokvina d.o.o. je prema nalogu od TZ Bol napravili više od 150 izravnih izmjena na GoogleMaps navigaciji za dužine i imena ulica na području Bola te tima izravno utjecala na lakši i brži dolazak gostiju na svoju destinaciju bez nepotrebne asistencije od strane domaćina.

U sklopu ovog projekta snimljena je i postavljena na Google kartu Bola i ‘GoogleSeaView’ virtualna šetnja morem. U Google-ov sustav ‘Street View’ implementirana je morska ruta koja se proteže duž obale, pa će korisnici Google karte moći uživati i u morskim prizorima Bola, te unaprijed vidjeti što ih čeka prilikom posjeta ovom Bračkom biseru.

Realizacijom ovakvog opsežnog projekta TZ Bol postaje jedna od rijetkih turistička zajednica koja je Google Street View prikazom pokrila gotovo sve ulice, kompletnu šetnicu i Zlatni rat. Osim snimanje cestovnog dijela koji je odrađen u duljini od više desetaka kilometara odrađeni su i dijelovi biciklom, te pješice. GoogleStreetView je doveden do nekih interesantnih lokaliteta do kojih se može doći samo pješice ili morem.

Konačan izgled dopunjene karte možete provjeriti na Google karti za područje općine Bol, a na ovom linku možete pogledati novopostavljeni Google ‘Sea View’

Bol na Braču s mora

https://goo.gl/maps/S7tswnb6m8X6AiAr9

Vrh Zlatnog rata

https://goo.gl/maps/m3E4Bq9i32jeHA689